ارتباط با ما :

Info@Shimiaria.Ir

02166859220

برچسب ها

5و5 دی متیل1،3 سیکلوهگزان دیون 7 نیترواکتینومایسینD سیگما آنتی بادی سیگما اتیل 4-(دی متیل آمینو)بنزوات اسید آنترانیلیک اسید اسکوربیک مرک ال سیستئین هیدروکلراید مونوهیدرات سیگما ال پرولین ان ان دی متیل فرمامید سیگما اپی گالوکاتچین گالات تریزما هیدروکلراید تری سدیم سیترات بازیک دی هیدرات جنستئین سیگما دیاستاز سیگما دی متیل دیوکسولان زایلیتول سیگماآلدریچ سدیم هیدروکسید سیگما سدیم کندرویتین سولفات سیگما شیمیایی ظرفشویی فرمول فرمول تهیه مایع ظرفشویی فرمول تهیه مایع ظرفشویی در خانه فرمول مایع ظرفشویی فنل سیگما لیپوپلی ساکاریدهای LPS- مایع مایع ظرفشویی محصولات سیگما آلدریچ محلول هیدروکسید آمونیوم سیگما مواد مواد شیمیایی مواد شیمیایی سیگما آلدریچ نمایندگی سیگماآلدریچ نمایندگی مرک آلمان نیکوتین مرک هپتاهیدرات دی بازیک فسفات سدیم هگزا متیل دی سیلازان هیدروکسی آپاتیت سیگما پاکلی تاکسل سیگما پلی کاپرولاکتون سیگما کارتوژنین سیگما کرومومایسین A3 کلریدطلا تری هیدرات (III) سیگما کلرید کلسیم سیگما

شیمی آریا

شیمی آریا نمایندگی وارد کننده تمامی مواد شیمیایی مرک آلمان در ایران! همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید

ال-لیزین مونوهیدروکلراید

ال-لیزین مونوهیدروکلراید L-lysine monohydrochloride به عنوان یک جزء در محلول پیش تثبیت کننده برای میکروسکوپ الکترونی و به عنوان یک جزء در محلول مسدود کننده برای ایمونوهیستوشیمی (IHC) همچنین در تهیه فیکساتور Periodate-lysine-paraformaldehyde (PLP) برای IHC استفاده می شود.

ال-لیزین مونوهیدروکلراید یک ترکیب شیمیایی است که از آمینو اسید ال-لیزین تشکیل شده است و به عنوان یک نوع اسید آمینه شناخته می‌شود. این ترکیب از ال-لیزین به صورت مونوهیدروکلراید (HCl) به دست می‌آید. ال-لیزین یکی از اسیدهای آمینه مهم در بدن انسان است و نقش مهمی در فرآیندهای بیوشیمیایی مختلف ایفا می‌کند.

شرکت شیمی اندیشان آریا وارد کننده اصلی محصولات سیگماآلدریچ است که ال-لیزین مونوهیدروکلراید کد L5626 یکی از این موارد می باشد. این شرکت با ایجاد دفتر نمایندگی در کشور ترکیه واردات محصولات مرک و سیگماآلدریچ را میسر نموده تا بتواند مانع از ایجاد تحریم شده و محصولات شیمیایی را با انواع برندها به دست متقاضیان گرامی برساند.

ال-لیزین مونوهیدروکلراید

L-lysine یک اسید آمینه ضروری در حیوانات و انسان است. ال-لیزین برای سنتز پروتئین در بدن و رشد مناسب ضروری است. ال-لیزین با تولید کارنیتین سطح کلسترول را کاهش می دهد. ال-لیزین به جذب کلسیم، روی و آهن کمک می کند. ورزشکاران L-lysine را به عنوان مکملی برای ایجاد توده بدون چربی و برای سلامت عضلات و استخوان ها مصرف می کنند.

ال-لیزین در طول تکثیر ویروسی با آرژنین رقابت می کند و عفونت ویروس هرپس سیمپلکس را کاهش می دهد. مکمل ال-لیزین باعث کاهش اضطراب مزمن در انسان می شود. لیزین ویسکوزیته محلول آلبومین سرم را برای تزریق کاهش می دهد.
​بررسی جزئیات

استفاده از اللیزین مونوهیدروکلراید ممکن است در تکمیل ترکیبات آمینه برای تولید پروتئین‌ها و نیتروژن رسانی به سلول‌ها مفید باشد. همچنین، ال-لیزین به عنوان یک مکمل غذایی نیز در بازیابی عضلات و تقویت سیستم ایمنی بدن مصرف می‌شود. این ترکیب به صورت قرص‌ها یا پودرهای مخصوصی برای مصرف خوراکی در دسترس است.

قبل از مصرف هر گونه مکمل یا ترکیب شیمیایی، بهتر است که با یک پزشک یا متخصص تغذیه مشورت کنید تا مطمئن شوید که استفاده از آن برای شما مناسب و ایمن است و مطابق با نیازهای شماست. همچنین، رعایت دستورات و دوزهای توصیه شده از اهمیت بالایی برخوردار است.

مشخصات محصول

شرکت سیگما آلدریچ (Sigma) یک شرکت پیشرو در زمینه تولید مواد شیمیایی، محصولات آزمایشگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی است. برای مشاهده لیست قیمت محصولات سیگما می توانید به وب سایت آنها به آدرس www.sigmaaldrich.com مراجعه کنید. در این وب سایت می توانید به راحتی محصولات سیگما را بر حسب نام، شماره فهرست، دسته بندی، برند و… جستجو کنید. همچنین، می توانید با مشاهده فهرست محصولات در بخش های مختلف وب سایت، به راحتی به دسته بندی های محصولات سیگما دسترسی پیدا کنید.

  • نام ماده: ال-لیزین مونوهیدروکلراید
  • نام لاتین: L-Lysine monohydrochloride
  • کد: L5626
  • درجه معرف، ≥98٪ (HPLC)
  • مترادف(ها): (S)-2،6-دیامینو هگزانوئیک اسید مونوهیدروکلرید
  • فرمول خطی: H2N(CH2)4CH(NH2)CO2H·HCl
  • شماره CAS: 657-27-2
  • وزن مولکولی: 182.65
  • بیلشتاین: 3563889
  • شماره EC: 211-519-9
  • شماره MDL: MFCD00064564
  • شناسه ماده PubChem: 24896408
  • NACRES: NA.26

ال-لیزین مونوهیدروکلراید

خواص محصول

  • مقطع تحصیلی: درجه معرف
  • سطح کیفیت: 200
  • سنجش: ≥98٪ (HPLC)
  • فرم: پودر
  • تکنیک): ایمونوهیستوشیمی: مناسب
  • رنگ: سفید تا مایل به سفید
  • mp: 263 درجه سانتیگراد (دکتر) (لیتر)
  • برنامه های کاربردی): سنتز پپتید
  • سیم SMILES: OC([C@@H](N)CCCCN)=O.[H]Cl
  • InChI: 1S/C6H14N2O2.ClH/c7-4-2-1-3-5(8)6(9)10;/h5H,1-4,7-8H2,(H,9,10);1H/t5-; /m0./s1

بسته بندی

  • 100g
  • 500g
  • 1kg
  • 5kg
ال-لیزین مونوهیدروکلراید

ال-لیزین مونوهیدروکلراید

کاربرد ال-لیزین مونوهیدروکلراید

ال-لیزین مونوهیدروکلراید، که یک نسخه تجزیه شده از ال-لیزین است، در موارد مختلفی کاربرد دارد. این ترکیب به عنوان یک مکمل غذایی و همچنین در صنعتی مختلف به کار می‌رود. در ادامه، برخی از کاربردهای ال-لیزین مونوهیدروکلراید را معرفی می‌کنم:

  • مکمل غذایی: ال-لیزین مونوهیدروکلراید به عنوان یک مکمل غذایی در دسترس است. معمولاً به عنوان یک تکمیل ترکیبات آمینه برای تغذیه و تقویت عضلات در ورزشکاران و بدن‌سازان مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین، ممکن است در درمان برخی بیماری‌ها مانند هرپس گونه 1 (Herpes simplex type 1) نیز مورد استفاده قرار گیرد.
  • بهبود عملکرد ایمنی: ال-لیزین ممکن است تاثیر مثبتی بر روی سیستم ایمنی بدن داشته باشد. برخی تحقیقات نشان داده‌اند که مصرف ال-لیزین می‌تواند به تقویت سیستم ایمنی کمک کند و از بروز عفونت‌ها جلوگیری کند.
  • درمان هرپس و سرماخوردگی: برخی از مطالعات نشان داده‌اند که ال-لیزین ممکن است در درمان هرپس (هرپس لبی و هرپس ناشی از ویروس) و سرماخوردگی مفید باشد. این ترکیب معمولاً به عنوان یک مکمل مصرف می‌شود تا علائم بیماری‌های ویروسی کاهش یابد.
  • صنعت دامپزشکی: ال-لیزین مونوهیدروکلراید به عنوان یک مکمل در تغذیه دام‌ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ترکیب می‌تواند در رشد و توسعه دام‌ها مفید باشد.
  • صنعت غذایی: ال-لیزین ممکن است به عنوان یک ماده افزودنی در صنایع غذایی مورد استفاده قرار گیرد. به عنوان یک ماده بهبوددهنده و عامل ایجاد رنگ و طعم در برخی از محصولات غذایی معمولاً استفاده می‌شود.

خرید و فروش ال-لیزین مونوهیدروکلراید کد L5626

شرکت شیمی اندیشان آریا که نمایندگی سیگماآلدریچ در ایران، با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش، جهت تامین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی ماده ال-لیزین مونوهیدروکلراید کد L5626 با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید این ماده با بخش فروش شرکت شیمی اندیشان آریا تماس حاصل بفرمایید و پس از دریافت پیش فاکتور و اطمینان حاصل نمودن از صحت نام محصول، کد، شماره CAS نامبر مواد شیمیایی درخواستی اقدام به ثبت سفارش نمایید تحویل کالاهای خریداری شده و زمان تحویل آنها به صورت زیر می باشد.دی برومو بینافتیل

                                     زمان ارسال سفارشات از انبار: ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری می باشد

                                                 نحوه ارسال کالای مشتریان: تهران توسط پیک

                            ارسال شهرستان: توسط شرکت های حمل و نقل ( ترمینال، پست، تیپاکس)

اقدامات بیوشیمی ال-لیزین مونوهیدروکلراید

ال-لیزین مونوهیدروکلراید یک ترکیب بیوشیمیایی است که در بدن انسان و دیگر ارگانیسم‌ها نقش مهمی در فرآیندهای بیولوژیکی ایفا می‌کند. این ترکیب از آمینو اسید ال-لیزین تشکیل شده است و در مسیرهای متعددی در بدن به کار می‌رود. در ادامه، برخی از اقدامات بیوشیمیایی ال-لیزین مونوهیدروکلراید در بدن بیان شده است:

  1. ساخت پروتئین‌ها: ال-لیزین به عنوان یکی از آمینو اسیدهای اساسی مورد نیاز برای ترکیب پروتئین‌ها در سلول‌ها عمل می‌کند. پروتئین‌ها از آمینو اسیدها ساخته می‌شوند و ال-لیزین نقش اساسی در این فرآیند دارد. پروتئین‌ها برای ساختار و عملکرد سلول‌ها و انواع مختلفی از فرآیندهای بیولوژیکی ضروری هستند.
  2. پشتیبانی از جذب کلسیم: ال-لیزین به جذب کلسیم در بدن کمک می‌کند. این اسید آمینه با کلسیم ترکیب شده و می‌تواند در تقویت استخوان‌ها و حفظ سلامت استخوان‌ها مفید باشد.
  3. نقش در سیستم ایمنی: ال-لیزین ممکن است در تقویت سیستم ایمنی بدن نقش داشته باشد. این اسید آمینه به تولید آنتی‌بادی‌ها و لنفوسیت‌ها کمک می‌کند که در مبارزه با عفونت‌ها و بیماری‌ها موثر باشند.
  4. مهار برخی ویروس‌ها: برخی تحقیقات نشان داده‌اند که ال-لیزین ممکن است به مهار رشد ویروس‌های مختلفی مانند ویروس هرپس (هرپس سیمپلکس) کمک کند. این اثر معمولاً به عنوان یک درمان مکمل برای برخی از عفونت‌های ویروسی در نظر گرفته می‌شود.
  5. تولید انرژی: ال-لیزین همچنین به عنوان یک پیش‌ماده در مسیرهای تولید انرژی در سلول‌ها و میتوکندریها عمل می‌کند.
  6. ترکیب دیگر ترکیبات بیوشیمیایی: ال-لیزین می‌تواند به ترکیب دیگر ترکیبات بیوشیمیایی در بدن کمک کند. برای مثال، این می‌تواند به ترکیب کولاژن که در ساختار پوست و بافت‌های متصلی نقش دارد کمک کند.
ال-لیزین مونوهیدروکلراید

ال-لیزین مونوهیدروکلراید

محصول ال-لیزین مونوهیدروکلراید در تولید کدام داروها استفاذه می شود؟

ال-لیزین مونوهیدروکلراید به عنوان یک ترکیب بیوشیمیایی و مکمل غذایی در تولید برخی داروها و مکمل‌های مختلف استفاده می‌شود. در زیر، مثال‌هایی از داروها و مکمل‌هایی که ال-لیزین مونوهیدروکلراید در تولید آن‌ها به کار می‌رود آورده شده است:

  • داروهای ضد ویروسی: ال-لیزین مونوهیدروکلراید به عنوان یک مکمل مورد استفاده در درمان عفونت‌های ویروسی مختلف، به خصوص هرپس (هرپس سیمپلکس) مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ترکیب به عنوان یک درمان تکمیلی برای کاهش شدت و مدت زمان عفونت‌های ویروسی در نظر گرفته می‌شود.
  • مکمل‌های تقویت عضلات: ال-لیزین مونوهیدروکلراید به عنوان یک ترکیب مکمل مورد استفاده در بدن‌سازی و ورزش‌های تناسب اندام برای تقویت عضلات و بهبود بازیابی عضلات بعد از تمرینات سنگین مصرف می‌شود.
  • درمان عفونت‌های ادراری: در برخی موارد، ال-لیزین مونوهیدروکلراید به عنوان یک مکمل در درمان عفونت‌های ادراری نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ترکیب می‌تواند به کاهش علائم عفونت‌ها و تسریع فرآیند بهبودی کمک کند.
  • مکمل‌های غذایی: ال-لیزین مونوهیدروکلراید به عنوان یک مکمل غذایی در بازار موجود است و ممکن است به عنوان جزء ترکیبات مکملی در محصولات تغذیه‌ای مختلف مورد استفاده قرار گیرد. این مکمل‌ها معمولاً برای تقویت سیستم ایمنی، حفظ سلامت عضلات و پشتیبانی از سلامت عمومی مصرف می‌شوند.

قیمت – فروش ال-لیزین مونوهیدروکلراید کد L5626

شرکت شیمی اندیشان آریا یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی و آزمایشگاهی بخصوص محصولات (سیگماآلدریچ) ال-لیزین مونوهیدروکلراید کد L5626 می باشد. این شرکت در زمینه واردات این محصولات از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. شما می توانید جهت تهیه این محصولات (اصلی) با بخش فروش شرکت تماس گرفته و با کارشناسان  این شرکت در ارتباط باشید و یا از طریق کانال واتساپ شرکت نام محصول به همراه میزان نیاز خود را ارسال تا در کمترین زمان پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید. امیدواریم بتوانیم با ارائه محصولات اصلی و با بهترین کیفیت شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری نمائیم.دی برومو بینافتیل

جهت محصولات بیشتر واستعلام سریع قیمت خرید ال-لیزین مونوهیدروکلراید کد L5626 میتوانید از طریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز در کمترین زمان پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید.

راههای ارتباطی: 

021-66835628

021-66835637  (ساعات تماس:8.30 الی 19)
09129618292  (واتس آپ 24ساعت)