ارتباط با ما :

Info@Shimiaria.Ir

02166859220

برچسب ها

5و5 دی متیل1،3 سیکلوهگزان دیون 7 نیترواکتینومایسینD سیگما آنتی بادی سیگما اتیل 4-(دی متیل آمینو)بنزوات اسید آنترانیلیک اسید اسکوربیک مرک ال سیستئین هیدروکلراید مونوهیدرات سیگما ال پرولین ان ان دی متیل فرمامید سیگما اپی گالوکاتچین گالات تریزما هیدروکلراید تری سدیم سیترات بازیک دی هیدرات جنستئین سیگما دیاستاز سیگما دی متیل دیوکسولان زایلیتول سیگماآلدریچ سدیم هیدروکسید سیگما سدیم کندرویتین سولفات سیگما شیمیایی ظرفشویی فرمول فرمول تهیه مایع ظرفشویی فرمول تهیه مایع ظرفشویی در خانه فرمول مایع ظرفشویی فنل سیگما لیپوپلی ساکاریدهای LPS- مایع مایع ظرفشویی محصولات سیگما آلدریچ محلول هیدروکسید آمونیوم سیگما مواد مواد شیمیایی مواد شیمیایی سیگما آلدریچ نمایندگی سیگماآلدریچ نمایندگی مرک آلمان نیکوتین مرک هپتاهیدرات دی بازیک فسفات سدیم هگزا متیل دی سیلازان هیدروکسی آپاتیت سیگما پاکلی تاکسل سیگما پلی کاپرولاکتون سیگما کارتوژنین سیگما کرومومایسین A3 کلریدطلا تری هیدرات (III) سیگما کلرید کلسیم سیگما

شیمی آریا

شیمی آریا نمایندگی وارد کننده تمامی مواد شیمیایی مرک آلمان در ایران! همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید

مواد شیمیایی آزمایشگاهی مرک

مواد شیمیایی آزمایشگاهی مرک | نمایندگی خرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی مرک آلمان با قیمت ارزان :

علم بِهداشت شاخهٔ پزشکیِ علوم کاربردی است که با بهداشت انسان، حیوان، گیاه یا بهداشت محیط سر و کار دارد. بهداشت علم حفظ سلامت و تندرستی است.

سازمان جهانی بهداشت WHO سلامت را رفاه کامل جسمی روانی اجتماعی تعریف می‌کند ،که همان آسایش تن و روان (پرورش جسم و روح) می‌باشد. اگر جسم سالم باشد و روح آرام فرد می‌تواند آرامش و رفاه مورد نظر خود را تأمین کند و سلامت نه فقط فقدان بیماری است.

بهداشت در ایران سه شاخه اصلی دارد: بهداشت حرفه‌ای (اموری که باید در کارگاه‌ها و کارخانه‌ها رعایت کرد)، بهداشت محیط (مسائل مربوط به آب، محیط زیست و شهری، مراکز تهیه و توزیع و عرضه مواد غذایی و اماکن عمومی و …)، و بهداشت عمومی (پیش‌گیری از بیماری‌ها، مادر و کودک، تنظیم خانواده، واکسیناسیون و …). امروزه رشته مهندسی بهداشت حرفه‌ای از نظر بازار کار وضعیت بهتری دارد. اهمیت رشتهٔ مهندسی بهداشت محیط در جامعه در جایگاه بالایی قرار دارد چرا که نظارت‌های کارشناسان بهداشت محیط تضمین‌کننده سلامت جامعه در سطوح مختلف می‌باشد .

رشته(( مهندسی بهداشت حرفه‌ای )) به دلیل تخصصی بودن ازطرفی و به دلیل اینکه کشور روبه صنعتی شدن می‌رود یک نیاز اساسی جهت رسیدن به توسعه پایدار می‌باشد. زیرا نیروی انسانی ماهر سالم است که می‌تواند توسعه پایدار را تضمین نماید و این امر ممکن نمی‌گردد، مگر اینکه اجرای علم و ضوابط بهداشت حرفه‌ای در جامعه نهادینه گردد.

مواد شیمیایی آزمایشگاهی مرک | نمایندگی خرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی مرک آلمان با قیمت ارزان

فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی مرک

معرف ها و مواد شیمیایی آزمایشگاهی شامل مواد با خلوص کافی برای استفاده در آنالیز شیمیایی ، واکنش های شیمیایی یا تست های فیزیکی هستند.

از نظر فنی تر ، IUPAC معرف را به عنوان ماده یا ترکیبی تعریف می کند که برای ایجاد یک واکنش شیمیایی، و یا مشاهده تغییر در یک واکنش شیمیایی به سیستم اضافه می شود. اهداف تحلیلی مانند آنالیز شیمیایی ، آزمایش فیزیکی یا آزمایش واکنش های شیمیایی است.

مواد شیمیایی آزمایشگاهی از نظر میزان خلوص مشابه مورد استفاده در صنایع غذا و دارو هستند اما مقدار آنها معمولا کم است، در صورتیکه مواد شیمیایی صنعتی بجز صنایع غذا ودارو که مقدار هایشان در مقیاس تناژ هستند درجه خلوص کمتری دارند و معمولا ارزان قیمت تر هستند، البته بازهم میزان خلوص ماده به صنعت مورد استفاده بستگی دارد که به ترتیب صنعت دارو، غذا ،آرایشی بهداشتی نیازمند مواد با درجه خلوص بالا هستند.

در زمان تهیه محلول ها و یا در هنگام استفاده ماده اولیه برای تولید انواع محصولات مانند دارو و آرایشی بهداشتی ، ابتدا مصرف کننده ماده شیمیایی باید تصمیم بگیرد که میزان خلوص شیمیایی بر اساس استفاده مورد نظر چه مدار باشد و گرید ماده را درنظر بگبرد.

خرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی مرک

لیست زیر هفت گرید رایج در مورد مواد شیمیایی و معرف ها از بالاترین تا کمترین درجه خلوص را نشان می دهد :

درجه ACS) – American Chemical Society)

درجه ACS با استانداردهای خلوص تعیین شده توسط انجمن شیمی آمریکا (ACS) مطابقت دارد و بعضا بیشتر از آنهاست، این درجه از نظر مواد غذایی ، مواد اولیه دارویی ودارو قابل قبول است و می تواند برای کاربردهای ACS یا برای روش های عمومی که نیاز به کیفیت دقیق و خلوص 95 ≥ دارند استفاده شود.
.

درجه USP) – United States Pharmacopeia)

درجه USP نیازهای داروسازی ایالات متحده (USP) را برآورده می کند یا فراتر می رود. این درجه برای استفاده از مواد غذایی ، مواد اولیه دارویی یا دارو قابل قبول است. همچنین برای اکثر مصارف آزمایشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد ، اما USP که استفاده می شود باید همیشه قبل از شروع بررسی شود تا اطمینان حاصل شود که خلوص آن برای این روش مناسب است.

درجه ( National Formulary) : (NF)

درجه NF و (USP – NF – USP) به طور مشترک یک کتاب از استانداردهای دارویی عمومی برای مواد شیمیایی و بیولوژیکی داروهای دارویی ، مقدارهای دوز ، داروهای ترکیبی ، excipients، وسایل پزشکی و مکمل های غذایی منتشر کرده اند. لیست های مواد مورد نظر باید مورد بررسی قرار گیرند تا مشخص شود که کدام درجه مناسب است ویا در کدامیک از معیارهای معادل محسوب می شوند.

درجه آزمایشگاهی : (Laboratory grade)

درجه آزمایشگاه رایج ترین درجه برای استفاده در برنامه های آموزشی است ، اما میزان دقیق ناخالصی های آن ناشناخته است. در حالی که برای آموزش و آموزش های عالی استفاده می شود اما ، به اندازه کافی خالص نیست که برای مصارف صنایع مواد غذایی ، دارویی یا درمانی استفاده شود.

درجه خالص : (Purified grade)

درجه خالص یا عملی نیز گفته می شود ، با هیچ استاندارد رسمی مطابقت ندارد. به اندازه کافی خالص نیست که در صنایع مواد غذایی ، دارویی یا درمانی استفاده شود.

درجه فنی : (Technical grade)

درجه فنی برای اهداف تجاری و صنعتی استفاده می شود. اما مانند بسیاری دیگر ، به اندازه کافی خالص نیست که در صنایع مواد غذایی ، دارویی یا درمانی استفاده شود.

درجات ACS ، Reagent و USP-NF به طور معمول معادل و قابل تعویض هستند اما ، تناسب همیشه باید قبل از استفاده تأیید شود. این کار را می توان با بررسی الزامات نظارتی قابل اجرا انجام داد.

مواد شیمیایی آزمایشگاهی مرک | نمایندگی خرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی مرک آلمان با قیمت ارزا

لیست برخی از خدمات سایت بیوشیمی :

5- نمایندگی سیگما الدریچ | نمایندگی سیگما آلدریچ