ارتباط با ما :

Info@Shimiaria.Ir

02166859220

برچسب ها

5و5 دی متیل1،3 سیکلوهگزان دیون 7 نیترواکتینومایسینD سیگما آنتی بادی سیگما اتیل 4-(دی متیل آمینو)بنزوات اسید آنترانیلیک اسید اسکوربیک مرک ال سیستئین هیدروکلراید مونوهیدرات سیگما ال پرولین ان ان دی متیل فرمامید سیگما اپی گالوکاتچین گالات تریزما هیدروکلراید تری سدیم سیترات بازیک دی هیدرات جنستئین سیگما دیاستاز سیگما دی متیل دیوکسولان زایلیتول سیگماآلدریچ سدیم هیدروکسید سیگما سدیم کندرویتین سولفات سیگما شیمیایی ظرفشویی فرمول فرمول تهیه مایع ظرفشویی فرمول تهیه مایع ظرفشویی در خانه فرمول مایع ظرفشویی فنل سیگما لیپوپلی ساکاریدهای LPS- مایع مایع ظرفشویی محصولات سیگما آلدریچ محلول هیدروکسید آمونیوم سیگما مواد مواد شیمیایی مواد شیمیایی سیگما آلدریچ نمایندگی سیگماآلدریچ نمایندگی مرک آلمان نیکوتین مرک هپتاهیدرات دی بازیک فسفات سدیم هگزا متیل دی سیلازان هیدروکسی آپاتیت سیگما پاکلی تاکسل سیگما پلی کاپرولاکتون سیگما کارتوژنین سیگما کرومومایسین A3 کلریدطلا تری هیدرات (III) سیگما کلرید کلسیم سیگما

شیمی آریا

شیمی آریا نمایندگی وارد کننده تمامی مواد شیمیایی مرک آلمان در ایران! همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید

معتبرترین نمایندگی سیگما آلدریچ

شیمی اندیشان آریا نمایندگی سیگما آلدریچ در ایران 

سیگما-آلدریچ یک شرکت آمریکایی است که در زمینه علوم زیستی با بیش از ۹۶۰۰ تن پرسنل فعال است. این شرکت در ۴۰ کشور دنیا مشغول فعالیت است و عمده محصولات آن درزیست‌فناوری و داروسازی کاربرد دارد. این شرکت ، بزرگترین شرکت عرضه کننده مواد آزمایشگاهی بیوشیمایی و شیمیایی آلی در جهان می¬باشد. شرکت sigma aldrich در سال 1935 به عنوان یک شرکت تولید کننده آنزیم ها، هماتولوژی ،مواد بیوشیمیایی، آنتی بیوتیک ها، بافرها، کربوهیدرات ها، و بافت شناسی، نوکلئوتیدها، پروتئین ها، پپتیدها، اسیدهای آمینه و مشتقات آن شناخته شد. این شرکت حاصل ادغام شرکت سیگما و شرکت آلدریچ در سال ۱۹۷۵ میلادی است. همچنین این شرکت سال اول به فروش ۴۳ میلیون دلار رسید . این شركت طی دهه های ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰ رشد چشمگیری داشت و با افزایش قابل ملاحظهو چشم گیری درتولید و فروش در جهان روبرو شد. هر روزه بیش از یک میلیون مشتری در سراسر جهان محصولات این شرکت را به دلیل کیفیت آن، تحویل به موقع آن مورد استفاده قرار می¬دهند. این شرکت دارای سابقه¬ای غنی و سرشار از نوآوری¬ می¬باشد. آغاز به کار این کمپانی در سال ۱۹۳۴ در سنت لوئیس می¬باشد، هنگامی که دو برادر به نامهای Aaron Fischer و Bernard Fischlowitz یک شرکت مشاوره کوچک را راه اندازی کردند. الحاق این شرکت در سال 2015به شرکت مرک میلی پور نهایی شده است و از آن پس محصولات خود را با عنوان و نام سیگما میلی پور به فروش می رساند. شرکت های مرک اهداف خود را این گونه معرفی کرده اند: “هدف ما حل پیچیده ترین مسائل علمی بشر از طریق همکاری با جامعه علمی جهانی است”. آنها همچنین یکی از اهداف متعالی خود را بهبود سلامت تک تک انسان ها در هر کجای دنیا می دانند در ابتدا این شرکت با تنها یک محصول و کاتالوگ یک صفحه ای شروع به کار کرد ولی هم اکنون پس از سال ها تلاش پی در پی در اواخر سال 2015 ، سیگما آلدریچ و مرک میلی پور به یکدیگر ملحق شدند، در همان اوایل فعالیتشان ، پس از بررسی ها ،پیشنهاد شد نمونه کارهای گسترده ای بیش از 300,000 هزار محصول، شامل تعداد زیادی از برندهای قابل توجه و معروف در کارخانه به نمایش گذاشته شد. یکی از رموز موفقیت و پیشرفت این کمپانی، همکاری گروهی و فعالیت های تیمی می باشد که سبب کارآمدی و بالا بردن بازده روز افزون این شرکت می گردد. شرکت سیگما آلدریچ عمده ی فعالیت هایش در حوزه علوم طبیعی (75%) و تکنولوژی های برتر (25%) است . این شرکت دانش علوم شیمی بنیانی و بیوشیمی را به صورت گسترده در اختیار دنیا قرار داد.

امروزه شرکت سیگما آلدریچ، یک شرکت پیشرو در زمینه علوم زیستی با تکنولوژی بالا شامل محصولات شیمیایی ارگانیک، مواد بیوشیمیایی، ، کیت ها و سرویس¬ها مورد استفاده درتحقیقات دانشمندان شامل تحقیقات بیوتکنولوژی، پروتئومیکس و ژنومیکس، ، فارماکولوژی، تشخیص بیماری و همچنین تکنولوژی¬های برتر می¬باشد. این شرکت کارمندانی در زمینه ارائه سرویس¬ های خدماتی در اقصی نقاط دنیا دارد و مشتریان سیگما آلدریچ بیش از ۳/۱ میلیون دانشمند و محقق در زمینه علوم زیستی در ۳۵ کشور دنیا می¬باشد. شرکت سیگما آلدریچ متعهد به افزایش موفقیت مشتریان از طریق نو آوری در تکنولوژیکی و علوم زیستی برتر می¬باشد.

نمایندگی در ایران

شرکت سیگما آلدریچ از بزرگترین شرکت ها در زمینه تولید و توزیع مواد شیمیایی است و نمایندگی های این شرکت در سراسر دنیا آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند، اما با توجه به قرار گرفتن دفتر مرکزی این شرکت در آمریکا و اینکه ماهیت آن یک شرکت آمریکایی می باشد، همچنین با توجه به تحریم های گسترده ای که علیه ایران وجود دارد، ارسال مستقیم و فروش مستقیم محصولات ممنوع می باشد و امکان ایجاد دفتر نمایندگی سیگما آلدریچ در ایران وجود ندارد. برخلاف تبلیغات موجود، این شرکت هیچ نمایندگی رسمی و قانونی یا فروش مستقیمی در ایران ندارد.
محصولات این شرکت
مواد شیمیایی تولید شده توسط این شرکت در صنایع و تحقیقات متنوعی کاربرد دارد، که عمده ترین آن ها شامل: آزمایشگاه های تشخیص طبی ،گیاه شناسی و گیاه پزشکی ، محیط زیست و منابع طبیعی، کنترل کیفی و استاندارد، آب و فاضلاب، تحقیقات دانشجویی ،امور دام و طیور، تولید واکسن و سرم، صنایع آبکاری فلزات، صنایع پتروشیمی، صنایع غذایی، صنایع دارو و داروسازی، صنایع چسب و رنگ و رزین، ، پالایشگاه ها و صنایع نفت و گاز، علوم آزمایشگاهی (سم شناسی، یاخته شناسی، کالبد شناسی، قارچ شناسی و …)، محصولات آرایشی و بهداشتی و نیروگاه های حرارتی برق می توان نام برد.
همچنین این شرکت در دو دهه گذشته محصولاتش را در زمینه های مختلف دیگری از جمله ابزار و تجهیزات آزمایشگاهی و کتاب های اطلاعاتی و آموزشی علمی گسترش داده است.
با توجه به این که برند سیگما آلدریچ سال ها است که به عنوان یکی از معروف ترین و مشهورترین برندها در تولید مواد شیمیایی در ایران نیز شناخته می شود و همچنین به دلیل نداشتن نمایندگی رسمی در ایران، در حال حاضر نمونه های تقلبی مواد شیمیایی شرکت سیگما آلدریچ به وفور در بازار وجود دارد و این مسئله موجب سردرگمی و ضرر و زیان بسیار خریداران و مصرف کنندگان مواد آزمایشگاهی شده است. نمونه های تقلبی از لحاظ شکل ظاهری ماده ،بسته بندی، کد مواد، و تاریخ انقضا با نمونه های اصلی مشابه است.
از جمله کاربردهای محصولات شیمیایی سیگما آلدریج می تواند به موارد زیر اشاره کرد:
آزمایشگاه های تشخیص طبی
در زمینه تولیدات آرایشی و بهداشتی
صنایع غذایی
صنایع چسب و رنگ و رزین
کنترل کیفی و استاندارد
صنایع پتروشیمی ، پالایشگاه ها و صنایع نفت و گاز
محیط زیست و منابع طبیعی
تولید واکسن و سرم
علوم آزمایشگاهی
نیروگاه های حرارتی برق
پروژه های دانشگاهی و دانشجویی
در قسمت صنایع آبکاری فلزات
آب و فاضلاب
امور دام و طیور
گیاه شناسی و گیاه پزشکی
پزشکی و طب
صنایع کاشی و سرامیک
صنایع دارو و داروسازی
از جمله محصولات این شرکت میتوان موارد زیر را نام برد :

مواد شیمیایی سیگما آلدریچ :

• ANALYTICAL – CHROMATOGRAPHY
• LC-MS
• LPLC, TLC & Paper Chromatography
• Mobile Laboratory
• Photometry
• Spectroscopy
• Salts
• Solvents
• CRISPR
• RNAi
• ZFN
• GREEN ALTERNATIVES
• Custom qPCR Probes
• Custom & Predesigned siRNA
اطلاعتی راجب شرکت سیگما آلدریچ :
در آمد:
2.79میلیارد دلار
محصولات:
100000محصول شیمیایی
30000محصول تجهیزات آزمایشگاهی
مالک:
شرکت آلمانی Merck KGaA
درآمد خالی(2014):
500.0 میلیون دلار آمریکا

شرکت شیمی اندیشان آریا
نمایندگی سیگما آلدریچ همین حالا برای خرید محصولات از نمایندگی سیگما آلدریچ با ما تماس حاصل فرمایید!
برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصولات با ما در تماس باشید:
02166835628
02166835637